Facebook Pixel
Přepnout menu
Můj košík
Přepnout menu
Hledat

Vše o nákupu

FAQ

1. Je možné platit kartou? Ano.
2. Je možná doprava přes přepravní službu? V současnosti pouze osobní vyzvednutí na výdejních místech.
3. Je možné vyzvednutí i na jiné Vaší prodejně? Ano, stačí napsat do poznámky, na které prodejně byste si zboží rádi vyzvedli.
4. Jak postupovat při reklamaci? Napište na info@adam-velkoobchod.cz svůj požadavek a reklamaci vyřešíme individuálně.
5. Může objednané alkoholické nápoje vyzvednou osoba mladší 18-ti let? Alkoholické a tabákové výrobky, kuřáckého potřeby může převzít pouze osoba starší 18-ti let.
6. Kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí? Budeme Vás informovat emailem.
7. Kolik stojí doprava? Doprava je při osobním vyzvednutí zdarma.
8. Jaký je příplatek za dobírku? Platba v hotovosti i kartou je zcela zdarma.
9. Lze platit stravenkami? Ano lze, pouze však za potraviny.
10. Lze nakoupit na fakturu? Ano lze, kontaktujte nás na info@adam-velkoobchod.cz a vše vyřešíme s maximálním individuální přístupem.

 

DOPRAVA


V současnosti je možný pouze osobní odběr na vybraných prodejnách. Dopravu prostřednictvím přepravní společnosti připravujeme.

Přepravu na místo vyzvednutí zajišťujeme vlastní dopravou a na všechny výdejní místa zboží doručujeme několikrát týdně.

PRAVIDLA OBJEDNÁVEK S DOPRAVOU

Objednávka s dopravou na nadcházející den musí být odeslána vždy do 15. hodiny předchozího pracovního dne.
Závozy na výdejní místa:
Šternberk, Uničov, Prostějov - každý pracovní den
Beroun, Štěpánov, Holešov - pondělí, čtvrtek

 

PLATEBNÍ A CENOVÉ PODMÍNKY

Platební a cenové podmínky sjednáváme individuálně.

 

LEGISLATIVA - OBCHODNÍ PODMÍNKY

V této sekci poskytujeme ke stažení kompletní právní dokumenty ohledně naší obchodní činnosti, správy a využívání dat.